söndag 6 juli 2008

Regn, regn och regn!

Idag har det regnat i stort sett hela dagen. Till slut blev jag så trött på det att jag bytte om och gav mig ut på en joggingrunda. Då ska man ju ändå bli blöt innifrån så det gör ju inget om man blir blöt utifrån också. Jag fick med mig mannen som draghjälp också. Just nu känner jag i benen att det var länge sedan jag sprang förra gången.

Vid kvällsmaten satt vi och pratade om ditt och datt. Till slut kom vi in på bilringar, sånna runt magen alltså. Vi konstaterade att dom är till för att kunna böja sig. Annars kan ju inte skinnet sträckas ut när det behövs. Alltså har personer med många bilringar lättare för att böja sig!

- Jag vet varför du är ute och springer, säger Cissi då. Det är för att du inte är bilintresserad! Du vill ju inte ha bilringar.

Och ja hon har rätt, jag är inte bilintresserad!

Inga kommentarer: