onsdag 2 november 2011

Städutmaning

Jag är med i Ulrika Gabriels utmaning Rensa i röran. Utmaningen går ut på att man varje vecka väljer ett ställe att rensa upp (och bloggar om det). Det kan vara stort som ett helt rum eller litet som en necessär. Ulrika har kört detta förut och jag tycker idén är bra, men har inte mäktat med det förut. Nu passade det så bra in i tiden med att jag ska vara hemma ett tag. Igår blev det rensat på sonens skrivbord. Detta kanske är lite fusk för jag gjorde ju inte allt jobb själv, men å andra sidan hade det inte blivit rensat alls om jag inte hade sagt till och hjälpt till. På bilden ser du hur fint det blev.

Tyvärr glömde jag ta kort på skrivbordet innan rensandet, men skrivbordet hade väldiga likheter med hans bokhylla som syns på denna bilden. Bokhyllan är nästa projekt!

Inga kommentarer: