måndag 27 april 2009

Ulla Hasselmark: Fröbok - från sådd till planta

I helgen, mellan allt trädgårdsarbete, har jag läst andra halvan av den passande boken Fröbok - Från sådd till planta av Ulla Hasselmark.

Boken är mycket lättläst och är en lagom blandning mellan fakta och inspiration. Den handlar både om att samla frö, sätta frö och att driva upp dom små plantorna. Jag har inte lärt mig något som jag har användning av precis nu, men jag kan återkomma till boken och läsa lite här och där. Denna gången läste jag boken från pärm till pärm, men det behöver man inte alls göra.

Andra bloggar om: , , ,

1 kommentar:

Ulrika Gabriel sa...

Jag har skickat ett mejl till samtliga deltare i bokcirkeln, men hittade inte på din mejladress någonstans. Det vore jättebra om du kunde mejla mig
ulrikagabriel@hotmail.com
så får du samma informatione som övriga deltagare.
Lycka till med fröna :-D!