fredag 17 april 2009

Bra support

Jag har just felanmält Henriks trummor till Nintendo Wii Guitarr Hero World Tour. Efter avslutad felrapport så fick jag ett referensnummer och följande uppmaning:

"Om du har några frågor om ditt garantikrav, gå till ..... och klicka på fliken Ställ en fråga. Vi kommer att kunna svara på alla eventuella frågor du kan ha."

"...alla eventuella frågor jag kan ha." Är inte det att utlova lite för mycket?
Jag är lite sugen på att skicka in några frågor. Någon av följande kanske: Varför har jag ont i lilltån? Vilka aktier kommer att gå upp mest? Vad ska jag köpa för födelsedagspresent till Cissi?

Andra bloggar om: ,

2 kommentarer:

Magnus Runesson sa...

Annars kan du ringa 118118. Fast de bruka tveka till att svara på en heldel frågor.

Hilda sa...

ha ha ha ha ....Vore hur kul som helst om du gjorde det...