tisdag 18 mars 2014

Scouter och några skämt

Scouter, scouter och scouter. Just nu är det mycket sånt och det händer och ändras en hel del. Jag kommer att ändra mitt uppdrag ordentligt och står inför nya utmaningar, samtidigt som jag avslutar de gamla uppdragen. Jag har just blivit vald till kårens ordförande. Det är att tänja på min "comfort zone", men ska bli jättespännande.

Apropå scouting så har jag nu skrattat i ett par dagar åt ett skämt som jag såg på facebook. Titta på den här länken så förstår du.

Och apropå skämt så läste vi skämten på den här sidan högt vid middagsbordet i helgen. (Vi passade på att dra naturvetenskapliga skämt när Cissi inte var hemma, för annars då blir det mest språkvetenskap.) Skämt nummer fyra skrattar jag fortfarande åt. Det är så himla finurligt!

Inga kommentarer: