söndag 20 januari 2013

Skidåkning och diskbänkar

Nu har det varit en skön helg med en del skidåkning. Skönt att fylla på solljusförrådet. Det behövs så väl så här års. Ändå är det faktiskt så att ljuset börjar återvända. Flera dagar denna veckan har jag konstaterat att det är ljust när jag lämnar jobbet. Det går ju snabbt över, men ändå en ljusning i mörkret och ett löfte om att ljusare tider kommer.

Förutom lite utevistelse har vi funderat en del på olika lösningar för den kommande köksrenoveringen. I natt vaknade jag av en mardröm om diskbänkar. Diskbänkar, det är läskiga saker det... Jag ska nog inte planera kök för sent på kvällarna det kan leda till mardrömmar om spisar, skåp och allt möjligt.

1 kommentar:

Cicki sa...

Jag hörde att skidåkning har blivit inne igen som motionssport. Det är härligt att skida. Fast det var åratal sedan jag gjorde det senast.