tisdag 9 september 2014

25 år

Nu är det en vecka sedan, men jag måste få visa den fina presenten jag och Mannen fick av Cissi förra tisdagen. Då firade vi 26 år som par och 25 år som förlovade. Detta är inget vi firar stort, men jag hade köpt fikabröd till kvällsfikat.
Cissi visste bara ett par timmar före kvällsfikat att vi skulle fira lite grann, men med hennes fantasi och kreativitet så fick hon förstås till en present ändå.
Vi fick en knäckemacka med kaviar på. Visst är den fin? Den smakade bra också. 

Det roliga är att det finns en historia bakom detta. 2007, strax innan jag började blogga, så vandrade vi i fjällen hela familjen. Vi bar med oss tält, mat och allt. Då gäller det att optimera och inte bära något onödigt. När vi var i fjällen så fyllde Martin 6 år. Mitt uppe på ett fjäll firade vi hans födelsedag. Han fick en knäckemacka med texten "6 år" skrivet med mjukost. Han blev lika glad som vi blev. Dessutom fick han ahlgrens bilar och ballerinakex och några fler presenter när vi kom hem. Han pratar ofta om just den födelsedagen.

Inga kommentarer: