onsdag 19 juni 2013

Försommar

Den här tiden på året är underbar, stressande och underbar.

Underbar för att vädret är så skönt. Stressande för att det är så mycket som ska göras och ännu mer som jag skulle vilja hinna göra och snart har halva sommaren gått.Och så är det underbart för att semestern närmar sig.

Kvällarna nu är jättesköna. Jag har varit ute till halv tio både i måndags och i tisdags. Först var det bokcirkelträff som denna gång hölls i vår trädgård. Trevligt, trevligt! Sedan var det sommarfest med jobbet på en bygdegård ute på landet. Det var kubb, grill och jordgubbar. Trevligt, trevligt!

I kväll ska jag försöka komma i säng lite tidigare för i kväll utlovas det sämre väder. Det kan vara skönt det också!

1 kommentar:

Trillingnöten sa...

Här i NY upplever jag sommaren så annorlunda märker jag...hemma i Sverige var det stressande och så snart sista juli var förbi var sommaren över kändes det som. Här är det varmare längre och för mig har sommaren bara börjat! :)