lördag 8 november 2008

Syfestival

Idag har jag varit på symässan i Kistamässan hela dagen, men kunde varit där minst en timme till. Vi åkte med en bussresa så det var bara att snällt följa med när bussen skulle åka.

Det har blivit en del trevliga inköp under dagen. Ett par olika garner till mig och ett par garner som Cissi ska sticka av.

Detta ska bli ett par strumpor till mig.


Dessutom köpte jag ull i fina färger som jag ska tova julprydnader av. Bildbevis kommer förhoppningsvis senare. Dessutom köpte jag en tygsnutt med dessa söta vättar. Dom ska jag dekorera saker med.

Men det bästa av allt var en yllejacka som jag köpte till mig. Jag blev helförtjust i den fina jackan. Den var dyr så jag fick ta en stunds betänketid, men gick tillbaka och köpte den. Den är designad, tovad och sydd på Gotland. Helsvenskt alltså och jättefin.

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer: