fredag 30 september 2011

Familjelycka

Jag är så glad över att jag har min härliga familj! När det är rörigt på jobbfronten känns det så skönt att komma hem till det "vardagliga" familjelivet.

Det "vardagliga" familjelivet är ju inte alltid lugnt och stilla, men just nu flyter allt på så bra. Stora, duktiga barn! Matstunder med prat och humor! Mysstunder med läxor eller framför tv:n. Olika utflykter med delar av familjen, ibland med något av barnen och ibland med bara Mannen. Allt detta ger avkoppling och ny energi.

Nu är det helg och det ska bli så skönt!

3 kommentarer:

Cicki sa...

Härligt!

Trillingnöten sa...

Jag håller så med! Jag behöver familjen på helgerna för att må bra !

Crille sa...

Tråkigt det där med jobbet, jag tänker på dig och nu när jag ändå tänker på dig så undrar jag om du även denna höst kan förgylla min garderob med "svarta" kläder och en ny mössa.*skratt*
Säljer du något från ullmax i år?