torsdag 10 september 2009

Ytterligare utmaning

Jag är ju med på Ulrikas Gabriels utmaning Tacksamhet som går ut på att varje kväll skriva ner fem saker som hänt under dagen som jag är tacksam över. Det går lite si och så. Ganska många kvällar har jag glömt att skriva eller helt enkelt inte hunnit innan jag somnar. Ett tag nu har jag varit väldigt trött på kvällarna så det går snabbt att somna, men jag kämpar på med att skriva. Jag skriver i alla fall då och då och tänker på det då och då under dagarna.

Hur som helst så har vi nu fått ytterligare en liten utmaning av Ulrika. Nu gäller det att skriva ner fem egenskaper i min personlighet som jag är tacksam över. Det krävdes lite gnuggande av dom små grå för att få ihop listan, men så här blev min lista:

1. Min förmåga att vända och vrida på saker så att jag kan se saken från olika håll. (Bildligt menat)
2. Pålitlighet
3. Min optimism
4. Min sammarbetsförmåga med de allra flesta människor.
5. Mina modersegenskaper, att ta hand om och fixa.

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: