torsdag 26 november 2015

Fy sjutton för cancer!

Här kommer ett blogginlägg som är helt taget från ett inlägg i facebook skrivet av min man. Det är alltså svärmor som gjort tomten. 

"Min mamma gör tomtar varje år. I år har jag fått en som jag kommer att lotta ut till förmån för Cancerfonden. 

Varje "lott" kostar 20:- och man får köpa så många man vill fram till och med 2015-12-13. Sedan kommer jag att dra en vinnare och skicka tomten (jag bjuder på portot inom Sverige) så att han förhoppningsvis är framme innan jul. Alla pengar kommer oavkortat att gå till Cancerfonden.

För att köpa lotter skickar man 20:- per lott till mig. Det går bra med Swish (0703-144052), bankkonto (9270-3159781) eller för den delen kontanter om man träffar mig. Skriv en kommentar när du betalar så att jag inte missar någon. 

Just den här tomten har stickad tröja och en rock i kaninskinn, byxor i tyg och stickad mössa, vantar och strumpor."



Var med och stöd cancerfonden! 
Skriv en kommentar till detta inlägget om du skickar pengar så ska jag se till att du kommer med i lottdragningen. 

Inga kommentarer: