tisdag 21 juni 2011

Ingen bloggtid

Just nu har jag en massa att blogga om, men ingen tid för att blogga.

* Jag har tillbringat helgen ihop med en massa boknördar och författare på SF- och fantasykongressen Eurocon. Spännande upplevelse!

* Jag har träffat en kompis från studietiden. Underbart varje gång vi ses. Synd att det inte blir oftare.

* Jag har jobbat och jobbat och jobbat för att beta av så mycket som möjligt inför semestern som börjar på torsdag.

* Jag har haft två kollegor från Sri Lanka på besök i kväll. Jag bjöd på svenska mat som de verkade uppskatta. Vi pratade om äppelträd på fikat på jobbet idag och de var väldigt nyfikna på dom så vi gick ett varv i trädgården och tittade på våra äppelträd. Mycket spännande med exotiska äppelträd.

Allt detta och ännu mer kunde ni fått läsa om, om jag hade haft tid att blogga...

Inga kommentarer: