tisdag 6 april 2010

Jag tävlar om en Solresa

Det pågår en massa tävlingar i bloggvärlden. Jag brukar hålla mig undan dom för det mesta, men ibland är det svårt att motstå. Jag fick tips idag om en resetävling. Det är Solresor som arrangerar tävlingen. Vinnaren får resa till ett av Solresors resmål som resereporter. Det gäller alltså att blogga under hela resan och även dokumentera med foton. Det låter ju kul!

Jag skulle vilja resa till Kreta. Jag har inte varit på charterresa över huvud taget, så det kunde vara en spännande upplevelse. Med Solresors resa Kretas juveler får man dessutom möjlighet att se en massa spännande sevärdheter. Kreta har ju en hel del gammal historia att visa upp. Dessutom verkar det vara spännande natur. Grekisk mat är ju dessutom underbar.

Det vore verkligen kul att vinna en sån resa. Nu ska jag hålla tummarna hårt!

Inga kommentarer: