måndag 6 juli 2009

En regning semesterdag

Idag har det regnat hela dagen. Jag har varit på väg att ta en promenad några gånger, men det har regnat så dant att jag inte haft lust. Det har ändå varit en väldigt skön slappardag hemma.

Jag har börjat torka kött som vi ska ha med på fjällvandringen om ett par veckor. Vi har också provspelat ett spel som Martin hittat på. Det var riktigt bra påhittat, men behöver förståss en del justeringar för att fungera smidigt.

Jag har sorterat undan en del kläder från Cissi och Martins garderober. Det är ju ingen ide att fylla garderben med kläder som är för små eller inte används av olika anledningar.

Jag har också pratat i telefon med två av mina kusiner. Jag försöker se till att vi ska få lite mer kontakt, som vi hade när vi var små. Dom är så mysiga, hela deras familjer. Kanske träffas vi i augusti.

Just nu känner jag mig väldigt nöjd med dagen och ska strax gå och lägga mig.

Inga kommentarer: