måndag 15 juni 2009

Jobbutflykt till Göteborg

Idag har jag suttit hela dagen i ett syrefattigt rum och jobbat. Det har gått bra, men nu är det lite mosigt i huvudet.

Just nu tar jag igen mig några minuter på hotellrummet innan vi ska ut i solskenet och äta middag. Jag gillar inte alls att sova själv på hotellrum och detta var inte speciellt inbjudande. Det är rent, nyrenoverat och fräsht, men ändå. Sängen står mitt i rummet. Ingen vägg bakom huvudet och ingen vägg att sova mot. Jag känner mig iakttagen av de vita väggarna. Undra vad dom säger om jag möblerar om lite?

Nu är jag hungrig så jag hoppas att det blir god mat.

1 kommentar:

Maud/En bok om dagen sa...

Knuffa sängen mot väggen! Det är väl bara att möblera tillbaka sen...

Jag tycker det är skönt att få sova på hotell. Särskilt skönt är det när man ska äta frukost, och någon redan har dukat upp alltihopa. Sen har någon bäddat och fixat lite i rummet, när man har varit ute en sväng... Skönt!