torsdag 2 oktober 2008

En rapport från Oslo

Här kommer en rappport från Oslo. Om vi ska vara petiga så är jag i Asker, drygt 30 minuter med lokaltåg från Oslo.

För dom som undrar så kan jag säga att det ordnade sig. Jag fick mat mitt på dagen. I "kantinen" plockar man ihop vad man vill ha av bröd, pålägg, riktigt matiga pålägg, matig plocksallad som man kan ta liten eller stor skål av. I och för sig kall mat, men det var gott.

På väg tillbaka till hotellet kollade jag in Askers köpcentrum. Det känns lite fånigt att åka till Norge och handla på KapAhl, men det var där jag hittade en snygg skjorta. Det var imponerande att titta i de norska skoaffärerna. Där finns det skor som är gjorda för att användas på vintern. Det finns det i alla fall inte i Linköping. Jag är lite sugen på att köpa mig ett par riktigt varma kängor, men jag kunde inte bestämma mig idag. Jag ska fundera till i morgon så får vi se.

Dessutom har jag hunnit med att ta två geocacher. Det innebär att jag nu har tagit 199 geocacher. Det betyder ju att jag bara måste hitta en till i morgon så att jag kommer upp i 200.

Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

Hans Persson sa...

Jag börjar bli lite mer orolig för mitt mål att få 400 cachear i år. Jag behöver fortfarande 25 till...

Maria sa...

Låter som du har det riktigt bra! Skoj!