måndag 16 mars 2009

Trummor, trummor och trummor

I kväll har jag varit och lyssnat på Yamato Drummers. Det var 10 japanska trummisar, sex killar och fyra tjejer.
Jag hade ingen aning om vad som väntade men blev väldigt positivt överraskad. Det var trollbindande och mastiga slagverksnummer. Dessutom var trummisarna riktigt charmiga och muskulösa, så de var trevliga att titta på. Dom verkade ha roligt tillsammans när dom spelade och skojade med publiken. Ibland drog dom in publiken i uppträdandet också. Riktigt kul!

Alla skrattade gott och satt som klistrade i två timmar. När det var slut suckade Cissi och jag kan hålla med. Jag hade gärna tittat på dom i en timme till.

Jag tror att dom gör sig betydligt bättre live än på youtube, men här kommer en film i alla fall. Lyssna och njut av intensiteten.


Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer: