lördag 14 mars 2009

Lördag morgon

Än så länge är huset lugnt och tyst. Minst två personer sover, en bygger lego. Jag är sugen på frukost men vill inte väcka dom sovande riktigt än.

Den här lördagen kommer jag att ta en tur till stan för att hitta en 40-årspresent. Jag har ju inte fått några sånna själv ännu så jag vet inte riktigt hur dom ser ut. Får väl se vad jag kan hitta.

På stan ska jag också lämna tillbaka ett par mönstrade gummistövlar som jag köpte till Cissi i måndags. Efter två dagars användande så har halva sulan lossnat. Hur kan man sälja gummistövlar med så dålig kvalité.

Dessutom är det en del andra saker som jag skulle behöva köpa eller åtminstone titta på. Jag ska skriva en lista och så får vi se vad som blir gjort idag och vad som blir kvar till en annan dag.

Till middag blir det fläskkarre med mycket ädelost på. Mmmm!

Sedan kommer vi att avsluta dagen framför Melodifestivalen förstås!

Så ser planerna ut, sedan vet man aldrig hur det verkligen blir.

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: