måndag 19 januari 2009

Kvällslugnet

En lugn kväll idag utan allt för mycket läxor eller andra måsten.

Martin läser Kalle Anka i sängen efter att jag har läst ytterligare en bit i Harry Potter och de vises sten som godnattsaga.
Cissi ligger i sin säng och grejar med datorn. Bland annat skriver hon ner låttexter till Jonas brothers låtar. Det kom jag ihåg att jag gjorde till Carolas låtar för miljoner år sedan.

Henrik spelar Guitar Hero. Finns det något som heter guitar-hero-fingrar så kommer han snart att få det, så mycket som han spelar.
Mannen och jag sitter vid var sin dator och bloggar och läser bloggar. Ni hör vad sociala vi är i den här familjen, ingen pratar med någon :-)

Nu är det dags att sparka i säng även dom stora barnen så att Mannen och jag kan dricka vårt kvällste och kanske byta några ord.

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: