fredag 18 april 2008

Fredagkväll

Nu har vi haft en slapp fredagkväll framför Talang 2008. Det är ett underbart underhållande program. Dom som tävlar är naturligtvis bra men mest underhållande är ju Tobbe och Bert i juryn. Tobbe trollkarl med sitt mimspel. Han kan absolut (Hur sjutton ska man veta om det stavas apsolut eller absolut?) inte spela poker den karln. Sämre pokerfejs får man leta efter. Bert med sina tvärt-om-åsikter mot övriga juryn och han har ju faktiskt humor. Kul fredagsunderhållning!

Dessutom har jag varit inne igen och röstat på Erik Hassle som tävlar i nån slags musiktävling. Han är släkt på nåt sätt med min svägerska, så jag är ju nästan släkt med honom, eller? Hans låt är jättebra så rösta du också.

Nu ska jag ha en lugn helg efter en onödigt stressig vecka. Jag hade mycket att ta igen på jobbet efter att ha varit på kurs en vecka. Dessutom har ju mannen varit i USA så någon service hemma har det inte varit.

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer: