torsdag 20 augusti 2009

När är nästa lov?

Det är otroligt så fort almanackan fylls på så här års. Det har redan bokats in tre föräldramöten, tandläkare, en scoutrelaterad kick-off och en kick-off med jobbet. Det är scoutlederi 1-2 gånger i veckan, en hajk, en kick-off för oss ledare, en rekryteringsdag. Till detta kommer ett par andra aktiviteter som barnen har och några andra saker som jag tänkt göra men inte spikat dag för än.

Det brukar lösa sig, men det blev så mycket just nu. Under hösten ska vi också hinna med att springa runt på visningar av kommunens gymnasieskolor. Henrik ska ju lyckas lista ut vad han vill söka till. Jag har min gissning på vad det blir, men säger inget om det än.

Puuh! Är det inte dags för lov snart?

Andra bloggar om: , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det är alltid så mycket man ska hinna med i början av hösten. Bortsett från allt som är inbokat på vardagarna så satt jag och räknade efter och insåg att min första lediga helg är om 5 veckor. Jag skulle också vilja ha några lovdagar ganska så snart :)