söndag 9 augusti 2009

Första dagen på jobbet

Idag var det alltså dags att samla ihop sig för att åka till jobbet igen. Det gäller att hitta jobbväskan, matlåda, nyckelkortet osv. Jag lyckades få med mig allt jag behövde. Dessutom hade jag förståss med mig min nya temugg.


Mer personlig mugg får man leta efter...

Jag mjukstartade på jobbet med att bara jobba halva dagen. Jag hann lagom ta hand om mailen. I morgon är det dags att börja göra nytta.

Efter den stora insatsen på jobbet åkte jag hem och åt tårta för att fira min dag lite idag också. Jag har blivit grattad av många idag via telefon, MSN, blogg, SMS, facebook och mail. Det finns många varianter, men det kom inget med snigelpost. Inte för att jag väntade mig snigelpost, men man vet ju aldrig. Brevlådan var i alla fall full med sex paket... som alla var till Mannen. Vem är det som fyller år egentligen?

Andra bloggar om:

1 kommentar:

Cicki sa...

Vilken underbar mugg...:-)