fredag 6 juni 2008

Knappar

Jag råkar ha både en mamma och en svärmor som har väldigt gott om knappar. Varför har man gott om knappar? Tja, man är syintresserad och råkar ärva eller få mååånga knappar. För mig mitt emellan kommer det att bli väääldigt många knappar att ta hand om någon gång i framtiden och jag har två stående erbjudanden om att få knappar.

Det ju bra att veta vad man ska göra med alla knappar. Man kan naturligtvis sy i dom i kläder som man syr, men just nu syr jag inga kläder alls så det går ju inte åt några knappar. På nätet fick jag en ide om hur man kan gör armband av knappar. Jag har sett halsband förut, men det blir för mycket. Armband verkar mer lagom. Flera av armbanden på bilderna skulle jag nog kunna tänka mig att använda.

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: