måndag 17 januari 2011

Award

Jag fick en award av Trillingnöten som skriver bloggen Life is like a box of chocolates. Jag brukar oftast strunta i denna form av moderna kedjebrev, men jag görett undantag denna gång.

Det ingår att svara på några frågor så mina svar kommer här:

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det där?
...folded over once, flew out and slipped away on the wind. (Lev Grossman: The Magicians)

Vad var det senaste då såg på TV?
Länge sedan jag såg aktivt på tv. Senaste på SVTplay var nog Rapport.

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Smältvattendropp mot fönsterbrädan och en datorfläkt (inte från min dator).

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Cyklade hem från jobbet och var till ICA, för några timmar sedan.

Vad har du på dig?
Gråsvarta jeans, vitt linne och randig v-ringad tröja.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Ingen aning.

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Knappast troligt!


Jag struntar i att skicka detta vidare, men den som känner sig sugen att svara på frågorna kan hoppa på.

1 kommentar:

Trillingnöten sa...

Vad du är go som gör ett litet undantag :)