söndag 15 februari 2009

Träningsvärk

Aj, idag har jag träningsverk i ljumskarna. Jag åkte längdskidor i går. Jag tog det väldigt lugnt, men använde tydligen nya muskler.
Det var jättehärligt väder igår (och är ju idag också) så jag åkte till golfbanan för att se om det fanns några spår. Det gjorde det, inte maskinkörda men helt ok. I skogen är det för lite snö för att det ska gå att åka skidor, men på golfbanan är det tillräckligt. Jag gillar golfbanor, vintertid!

I morgon ska barnen och jag åka skidor utför i Kisa, fem mil härifrån. Sedan senare i veckan ska det nog bli en tur till på längdskidor.

Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Månlandning" har det skett ;-) den glömnde jag...
Japp men är liksom VUXEN nu! (fniss)
Kalaset var i går så idag går jag bara runt och ÄR 40...
hej från mig

Hilda sa...

skidor är superbra motion och kul att göra tillsammans med barnen.