lördag 28 februari 2009

Melodifestivalen

Som många andra så sitter jag framför melodifestivalen i kväll. Det är för många delar för att jag ska orka riktigt engagera mig. Idag var det inget höjdarbidrag. Agnes är väl den som är bäst.

Absolut sämst är i alla fall Petra Mede. Hon är ju gång på gång pinsam och skämmer ut artisterna med sina dåliga skämt och oförskämdheter mot artisterna. Dessutom har hon alldeles för många "skämt" som är under bältet och det tycker jag är onödigt i ett program som ses av många unga tittare.

... och pausunderhållningen. Jag är inte jätteförtjust i Björn Gustavsson som var pausunderhållning förra året, men han är miljoner gånger bättre än årets.

Skönt, nu har jag fått gnälla av mig!! Jag skulle ju kunna låta bli att titta, men det är ju trevligt att sitta ihop med barnen (och gnälla tillsammans).

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: