onsdag 24 oktober 2012

Umgänge och halloweenfest

Hej och hå vad livet springer på!

Jag njuter fortfarande av den trevliga lördagen jag hade. Vi var fem före detta kollegor som tog bussen till Stockholm för att gå på musikalen Jesus Christ Superstar och fram för allt för att umgås. Bland annat satt vi på en mysig restaurang och åt lunch i nästan tre timmar. Fantastiskt att bara få umgås en hel dag. Det blev många skratt och några lite tråkigare nyheter, men väldigt trevligt. Jag lever på den energikicken fortfarande!

Idag har jag dekorerat Martins skola inför kvällens Halloweenfest. Det blev riktigt fint med tyger, spindelväv, fladdermöss, pumpor, huvuden på pålar och en massa läskigheter. Just nu är jag hemma och pustar, medan 200 barn roar sig på festen. Snart dags att åka och hämta Martin. 


1 kommentar:

Trillingnöten sa...

Vad skönt att energi är på topp från helgen fortfarande! :)