fredag 18 februari 2011

En familj med nördar

Igår råkade Henrik, Mannen och jag sitta i soffan med var sin dator. När Cissi kom in i rummet hade dessutom både Henrik och jag våra androidtelefoner i handen. Cissi fotade oss och la upp bilden på facebook med kommentaren "Min familj är nördar!:D"

Så nu vet ni hur vår familj är! Jag misstänker att vi inte är ensamma om att ofta tillbringa kvällarna framför var sin dator.

Kombinationen med tonårsbarn och teknik är spännande. Idag när jag satt på jobbet kom ett mail från Cissi. Mailet innehöll ett foto och ingen text. Fotot var från en hemsida som visade passexpeditionens öppettider. Jag hade inte kommit på idén att fota av hemsidan för att skicka iväg öppettiderna. Jag hade skrivit av dom.

2 kommentarer:

Trillingnöten sa...

hahaha, jag skrattar gott åt denna :)

Freedomtravel sa...

Vi känner verkligen igen oss! :)