onsdag 23 februari 2011

Busfabriken

Ibland får man offra sig mer än annars för barnen. Just nu sitter jag på Busfabriken. Det är inte ett favoritställe. Det är en otroligt jobbig ljudnivå här.

I lördags hade tidningen ett uppslag med förslag på vad man kan göra på sportlovet. Jag visade Martin uppslaget och undrade vad som lät kul. Han valde då Busfabriken. Det kan jag förstå för det var väldigt länge sedan han var här och om något år är han kanske för stor.

Jag såg till att vi fick med en kompis så nu är barnen självgående. Jag sitter i föräldrahörnan där det finns soffor och trådlöst öppet nätverk. Tyvärr missade jag att ta med lurar så jag kan inte se på svtplay eftersom jag inte hör någonting av datorns ljud. Det får bli en stunds surfande och sedan en bok. Inte helt fel!

Inga kommentarer: