söndag 4 november 2012

Social energi och ensamenergi

Just nu är jag upptagen med att vara social och umgås med en massa olika vänner så jag hinner inte med att blogga. Jag samlar på mig en massa social energi.
Jag har träffat många av mina före detta kollegor, både vid luncher och hemma på eftermiddagen. På måndag kommer ytterligare en före detta kollega hem till mig och en annan eftermiddag blir det afterwork med före detta kollegorna. Fantastiskt roligt att hålla kontakten med de goa vännerna. Det hann ju bli väldigt bra vänner efter 14 år på samma företag.
Nu är det förstås också roligt att lära känna de nya kollegorna ännu bättre. Medlemmarna i teamet jag jobbar i nu var hemma hos mig en kväll. Vi hade en jättetrevlig spelkväll. Tävlingshornen växte ut och gav många härliga skratt.
 Nu har jag fyllt på den sociala energin rejäl. Börjar bli dags att fylla på med den där energin som man kan få av att sitta hemma några kvällar och nästan ha tråkigt.

1 kommentar:

Trillingnöten sa...

Vad skönt att ha ett liv också vid sidan av bloggen :)