onsdag 16 januari 2008

Det finns så mycket kul att göra

Nu har jag hittat något nytt jag kan ägna mig åt. Som om jag inte hade fullt nog på fritiden. Nåja, det tar inte mer tid än jag har lust med. Nu börjar ni bli nyfikna...

Jag har varit på stickcafé i kväll med Linköping Knitters. Trevligt och kravlöst! Det kommer helt klart att bli fler gånger.

Jag stickar på en kofta som jag randar som jag har lust för stunden. Just nu känner jag mig nöjd med resultatet. Vi får se hur den blir när den blir färdig. Än så länge håller jag tempot uppe så det finns hopp om att den ska bli färdig inom rimlig tid.



Vilken dag som helst ska jag göra en provlapp med den här tekniken så att sticket ser olika ut uppifrån och från sidan. Resultatet kan bli riktigt häfftigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så snyggt det blir. Att du bara hinner. Karin