tisdag 20 mars 2012

Slapparkväll

Jag fick en kommentar i går om att jag är så aktiv. Det kan nog stämma men jag har också dagar när jag degar i soffan hela kvällen. De dagarna blir det oftast inte så mycket bloggat. Det blir ju inte så intressant blogg om jag ska skriva om hur jag stirrar på facebook, spelar wordfeud på telefonen och tittar på något tv-program på svtplay. På sin höjd blir det något pysslat eller några sidor lästa i en bok. Idag är en sådan slapparkväll!

Glöm inte det jag skrivit om tidigare. Jag bloggar om en del av mitt liv och ni som läsare får en uppfattning om en del av mig, men inte om hela mig. Jag väljer vad jag vill visa i bloggen. Jag hemlighåller inget medvetet, men är försiktig med att skriva om andra än mig själv. Jag undviker också att skriva om för personliga tankar och känslor. Oftast involverar väldigt personliga tankar andra personer och blir därför svåra att skriva om utan att lämna ut någon annan.

2 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Det har du så rätt i :) Man skriver ju inte direkt nån dagbok, för det tror jag skulle bli väääldigt tråkigt :) I alla fall min dagbok.

Maud/En bok om dagen sa...

Du resonerar så klokt. Och om du vill wordfejda med mig så skulle det vara kul! Mmammaa heter jag på wf.