fredag 10 maj 2013

Kajakpremiär

Traditionsenligt så spelar övriga familjen spel hela den här helgen. Jag tänkte nog delta en stund i morgon, men vill inte ägna hela helgen åt spel. Jag siktade i stället på att ha årets kajakpremiär under helgen. Idag, fredag, verkade vädret mest lovande så idag fick det bli. Kajakerna lastades på taket och jag gav mig iväg hem till mamma och pappa.
Jag känner mig så nöjd när jag kör omkring med kajakerna på taket.
Och ännu nöjdare när jag kommer ut på vattnet. Det var utmärkt kajakväder idag. Soligt och svag vind! Det blev två svängar under dagen. Först fick jag med mamma och sedan pappa. De tyckte att det var lite vingligt i början, men sen gick det jättebra. Mysigt!

Resten av dagen har vi slappat, i alla fall jag som blivit omhändertagen ordentligt :)

Inga kommentarer: