lördag 24 juli 2010

Semester med lite av varje

Jag har haft några sköna dagar hemma hos mamma och pappa. Vädret har inte varit så bra, så det blev inte så mycket bad. Däremot har vi hunnit med en hel del annat, förutom att umgås förståss.

Senaste veckan har lusten att handarbeta kommit tillbaka. Länge sedan sist! Förutom lite frivoliteter (som jag skrev om nyligen) så har jag kommit igång att sticka, brodera och sy. Allt på en gång! Jag har nästan sytt färdigt en tunika/topp till mig. Den blir bra. Nu ska jag bara bestämma mig för om jag ska ha resår nertill eller inte.

2 kommentarer:

Maud/En bok om dagen sa...

Kan du inte visa den på bild? Det är så roligt att se vad andra har knåpat ihop! ;-)

Camilla sa...

Ja, det kommer nog när den är färdig. Med tanke på dagens regn så blir det kanske idag.