torsdag 29 oktober 2009

Fredag i vintertidsveckan

Den här arbetsveckan blev väldigt kort för mig eftersom jag var ledig de tre första dagarna. Helt ok!

Dygnsrytmen har jag noll koll på just nu efter att ha justerat klockan en timme för resan mellan Sverige och England och dessutom justerat för vintertid. Det har varit väldigt rörigt med tiderna denna veckan. Tur att jag inte reser över halva jordklotet. Det är inget för mig.

Även om jag hade varit hemma så hade det ju blivit en omställning eftersom vi ställde om till vintertid förra helgen. Jag är så trött på att vrida om klockan hit och dit. Kan vi inte sluta med detta dumma påhitt snart. Nu finns det till och med forskning som visar att vi är mindre produktiva veckan efter att vi ställt om klockan. Det är ju det jag har sagt länge!

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: