onsdag 24 juni 2015

Kommunikativ

Jag gillar att skriva. Gärna någon fakta i punktform eller något pedagogiskt förklarande. Fantasi och påhittade saker får andra hålla på med. I min roll på jobbet ingår det att sprida information. Jag gör det gärna skriftligt, kompletterat med arbetsmöten i mindre grupper.
Det är ibland svårt att veta om informationen går fram och går in. Information ska ju inte bara ut, den ska ju in också (hos mottagaren). Idag fick jag komplimangen att jag är "så kommunikativ". Det måste ju betyda att jag delvis lyckas ganska bra med mitt uppsåt. Komplimanger som prickar mitt i det som jag vill och gillar att jobba med känns riktigt bra att få. Jag ger mig själv en klapp på axeln och fortsätter att sprida information.

1 kommentar:

Trillingnöten sa...

Just kommunikation är så viktig! Det är något som vi har som mål på mitt jobb och vi arbetar för att det ska bli bättre hela tiden! Så härligt att du verkligen lyckas med det!